Wednesday, January 14, 2009

အိမ္က်ယ္...(ဂင္ႀကီး)

“သား..မင္းဘာျဖစ္လို႕ ကိုယ့္ထက္ငယ္တဲ့သူကို အခုလိုလုပ္ရတာလဲ အေဖမင္းကိုေျပာ ေျပာေနတဲ့ သတၱိရွိရမယ္ဆိုတာ ကိုယ္နဲ႕ရြယ္ တူေတြ ဒါမွမဟုတ္ ႀကီးတဲ့သူေတြက မတရား လုပ္တဲ့အခါ သတၱရွိရမွာ ငံု႔မခံရမွာကိုေျပာတာကြ” “မင္းကအခုေတာ့ ဟိုမွာၾကည့္ ကိုယ့္ ညီမေလးနဲ႕ရြယ္တူေလာက္ပဲရွိတာ လာမင္းလာခဲ့” အေဖေျပာရင္းဆိုရင္း က်ေနာ့္ကို ရိုက္ပါတယ္။ တဖက္ကလာတိုင္တဲ့အေဒၚႀကီး ကိုလဲ “က်ေနာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ ေနာက္ဒီ လိုမျဖစ္ေစရပါဘူး” လို႕ေတာင္းပန္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ငယ္ငယ္ကပါ က်ေနာ္ ၈ ႏွစ္ ေလာက္ကပါ၊ ေက်ာင္းကအျပန္ လမ္းမွာ က်ေနာ္ထက္ ၂ ႏွစ္ေလာက္ငယ္တဲ့ ေကာင္ေလး တေယာက္နဲ႕ ဂ်င္ေပါက္တမ္းကစားရာကေန ရန္ျဖစ္ပါတယ္ သူကလဲဂ်စ္ကန္ကန္ေလးမို႕ က်ေနာ္လက္သီးနဲ႕ထိုးပါတယ္ သူ႕ႏွာေခါင္းက ေသြးထြက္သြားပါတယ္ ခဏ က်ေနာ္အိမ္ ျပန္ေရာက္လို႕မၾကာပါဘူး ေကာင္ေလးအေမက အိမ္မွာလာတိုင္လို႕ က်ေနာ္ကို အေဖရိုက္တာ ခံရပါေတာ့တယ္။
အေဖကဆံုးမေတာ့ လာတိုင္တဲ့အေဒၚလဲ ေက်နပ္သြားပံုရပါတယ္ က်ေနာ္႕ကိုထပ္မရိုက္ဘို႕ အေဖ့ကိုေျပာပါတယ္ “အခုလိုဆံုးမရင္ရပါၿပီ က်မလဲသူ႕ကို အိမ္ၾကရင္ရန္မျဖစ္ဘို႕ ဆံုးမပါ အံုးမယ္” လို႕ေျပာၿပီး လာတိုင္တဲ့အေဒၚႀကီးျပန္သြားပါတယ္။ အဲ့ဒီ့ညက က်ေနာ္အိပ္မေပ်ာ္ ခင္ အဲ့ဒီ့ေကာင္ေလးကို ေတြးၿပီးသနားေနမိပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ မေတာ္တဆ ခ်က္ေကာင္း ထိသြားတာပါ က်ေနာ္မွာ သူ႕ကို ဒီေလာက္နာေစခ်င္တဲ့ဆႏၵ လံုးဝမရွိခဲ့တာပါ။ ခဏေနေတာ့ခေလးသဘာဝ အိပ္ေပ်ာ္သြားပါေတာ့တယ္။
ေနာက္တခါက်ေနာ္အရိုက္ခံရတာကေတာ့ အိမ္ကညီမေလးအငယ္နဲ႕ပါ ျဖစ္ပံုကဒီလိုပါ။ အဲ့ဒီ့အျဖစ္အပ်က္ႏွစ္ခု ျဖစ္တာသိတ္မကြာဘူး ညီမေလးက မုန္႔စားေနတာ က်ေနာ္လဲ စားရတယ္ ဒါေပမဲ့ညီမေလးကနည္းနည္းပိုရသလိုပဲ က်ေနာ္ထင္တာပါ “ငါ႕နည္းနည္းေပး” “ဟင့္အင္း” က်ေနာ္ညီမအငယ္က နည္းနည္းကပ္ေစးႏွဲတယ္ “နင္မကုန္ပါဘူး” “အင့္… ေပးဘူး” သူကအတင္းျငင္းေတာ့ အဲ့ဒီ့အခ်ိန္ မွာအေဖက ၿပံဳးၾကည့္ေနတယ္ က်ေနာ္ အေဖၿပံဳးေနတာကို အဟုတ္ထင္တာေလ လုေရာဗ်ိဳ႕ ညီမေလးဆီက တခုရတယ္ ညီမေလးကလုတဲ့လက္ကို ကုတ္ေရာဗ်ိဳ႕ အျဖစ္ကသိတ္ျမန္တာ၊ က်ေနာ္တြန္းလွဲလိုက္တာ ဘီရိုနဲ႕ ေခါင္းနဲ႕ေဆာင့္မိၿပီး သူ႕မုန္႕ေတြလဲ လြတ္က် ေခါင္းလဲဖူးသြားေရာ အေမေျပးထြက္လာၿပီး ညီမေလးကိုခ်ီသြားတယ္။ က်ေနာ္လဲမွင္သက္ေနမိတယ္ “ေဟ့ေကာင္လာခဲ” အေဖက်ေနာ္ကိုေခၚၿပီ “မင္းဘာျဖစ္လို႕ ကိုယ့္ညီမေလးကို တြန္းလွဲတာလဲ” “ေဟ့ခေလးဘာျဖစ္သြားလဲ” “ေခါင္းဖူးသြားတယ္” အေမ့အသံ ေနာက္အေဖက်ေနာ္႕ ကိုေဆာ္ပါေတာ့တယ္ “မင္းကအိမ္က်ယ္” “ကိုယ့္ထက္ငယ္တဲ့သူေတြဆို ႏိုင္တယ္ မတရားလုပ္တဲ့ သူေတြၾကေတာ့ ဘာမွလုပ္ရဲတဲ့ေကာင္မဟုတ္ဘူး” အေဖရိုက္တာထက္ ဒီစကားလံုးကက်ေနာ္ကို ညဘက္ေရာက္ေတာ့ အေတြးပိုေနေစတာပါပဲ။ က်ေနာ္အိပ္ရာဝင္ခါစမွာ အေမကအေဖ့ကိုေျပာေနသံ အမွတ္မထင္ၾကားလိုက္တယ္ “ေတာ္က သားကို ဘာျဖစ္လို႕ အိမ္က်ယ္လိို႕ေျပာတာလဲ ေတာ္ၾကာခေလးတမ်ိဳးျဖစ္သြားပါအံုးမယ္” “မဟုတ္ပါဘူးဟာ ငါကငါ႔သားကို ေယာကၤ်ားပီသေစခ်င္လို႕ သူမ်ားကိုမတရား မလုပ္ေစခ်င္လို႕ ကိုယ့္ကိုမတရားလုပ္လဲ ေခါင္းငံု႔မခံေစခ်င္လို႕ပါကြာ“တဲ့ ငါဟာ …တကယ္အိမ္က်ယ္ျဖစ္ေန တာလားဆိုတာကို ေတြးရင္းနဲ႕ပဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ပါတယ္။


က်ေနာ့္အေဖ၊အေမက ေမြးခ်င္းေမာင္ႏွမ ငါးေယာက္ထဲမွာ က်ေနာ္႕ကိုေတာ္ေတာ္ အလိုလိုက္ပါတယ္ သားကတေယာက္ပဲပါတာကိုး အမႏွစ္ေယာက၊္ က်ေနာ္ ၿပီးေတာ့ ညီမေလးႏွစ္ေယာက္ က်နာ့္ေအာက္ကညီမေလးက က်ေနာ္နဲ႕ ၂ ႏွွစ္ကြာပါတယ္ အငယ္ဆံုးညီမ ေလးက ၆ ႏွစ္ကြာပါတယ္ အေဖအေမက အငယ္ဆံုးမေလးကိုအခ်စ္ဆံုးပါ က်ေနာ့္ကိုေတာ့ ေယာကၤ်ားေလး တေယာက္တည္းမို႕ အလို လိုက္ပါတယ္။ က်ေနာ္ငယ္ငယ္က က်ေနာ္ ေၾကာက္ရတဲ့ (ငယ္ေၾကာက္လို႕ေခၚရမဲ့) သူ ၂ ေယာက္ရွိပါတယ္္။ အိမ္နားမွာေၾကာက္ရတာ ေက်ာ္ဦး လို႕ေခၚတဲ့သူငယ္ခ်င္းပါ ေက်ာင္းမွာေၾကာက္ရတာ သိန္းညြန္႔လို႕ေခၚတဲ့ သူငယ္ ခ်င္းပါ။ က်ေနာ္တို႕အိမ္နားမွာရွိတဲ့ ခေလး ေတြထဲမွာ ေက်ာ္ဦးက ဗိုလ္ပါ။ ကစားေနရင္းနဲ႕ သူမ ေက်နပ္ရင္မေက်နပ္သလို အႏိုင္က်င့္တတ္ပါတယ္။ က်ေနာ္သူ႕ေၾကာင့္ ငိုခဲ့ရေပါင္း မနည္းပါဘူး တခါတေလ က်ေနာ့္အေမက သူ႕အေမကို က်ေနာ့္ကို ေက်ာ္ဦးထိုးလိုက္ရင္ သြားတိုင္ေပမဲ့ သူ႕အေမက ဆံုးမလိုက္ပါ႕မယ္ ေျပာၿပီး ေနာက္ကြယ္ၾက ေက်ာ္ဦးကို ဘာမွာလုပ္တာမဟုတ္ေတာ့ ေက်ာ္ဦးကေတာ့ က်ေနာ္တို႕ကိုဆက္အႏိုင္က်င့္ေနၿမဲပါ။
က်ေနာ္တခါတေလ ျပန္ခ်ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ငယ္ေၾကာက္ဆိုေတာ့ သူကဖိလုပ္လိုက္ရင္ က်ေနာ္ငိုရတာပါပဲ တခါတေလအိမ္ကိုမေျပာရဲ ပါဘူး က်ိတ္ခံခဲ့ရတာေတြ မနည္းပါဘူး စိတ္ထဲမွာေတာ့မေက်နပ္ပါဘူး ျပန္လွန္ဘို႕ကလဲ သူ႕ကိုမႏိုင္ျဖစ္ေနၾကတာပါ က်ေနာ္လိုပဲ ေက်ာ္ဦးကိုေၾကာက္ရတဲ့ ခေလးေတြခ်ည္းပဲ ကစားၾကရင္ေတာင္မွ ေက်ာ္ဦးလာရင္အပါမခံ ဘူးဆိုၿပီးေျပာၾကပါတယ္၊ သူမလာခင္ေလးပါ သူလာေတာ့လဲေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႕ အပါခံခဲ့ၾကရတာပါ။ တခါတေလ က်ေနာ္တို႕ခ်ည္း (ေက်ာ္ဦးမပါ) စစ္တိုက္တမ္းကစားၾကရင္ ေက်ာ္ဦးတို႕အိမ္ဘက္ကို အေျမာက္နဲ႕ပစ္ၾကတာ။ေက်ာ္ဦးကိုမုန္းၾကတာကိုး က်ေနာ္ခေလးဘဝေပမဲ့ က်ေနာ္မွတ္မိတယ္ က်ေနာ္ ေက်ာ္ဦးကိုေခ်ာင္းခ်ဘို႕ႀကံဘူးတယ္ အထမေျမာက္ခဲ့ဘူး သူကလူကပုေပမဲ့ ကိုယ္လံုးႀကီးၿပီး နပန္းလံုးတာသန္တယ္ က်ေနာ္က အရပ္ရွည္ေပမဲ့ သူနဲ႕နပန္းလံုးရင္ခံရတာခ်ည္းပဲ က်ေနာ္ ၁၁ ႏွစ္ေလာက္ ေရာက္လာေတာ့ ေက်ာ္ဦးအေမက ေနာက္ေယာကၤ်ားေနာက္ လိုက္သြားတာ သူတို႕အိမ္မာ သူ႕အေဖပဲရွိေတာ့တာေပါ႕ ေက်ာ္ဦး ကေတာ့ အႏိိုင္က်င့္တတ္တဲ့အက်င့္က မေပ်ာက္ေသးဘူး သူက ေက်ာင္းမေနေတာ့ဘူး က်ေနာ္က ၅ တန္းေရာက္လာၿပီေလ။ ၅ တန္းမွာ အထက္တန္းေက်ာင္းေျပာင္းေနရေတာ့ လူ႕ သဘာဝအျမင္ နည္းနည္းက်ယ္လာတာေပါ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြလဲ မ်ားလာၿပီေလ တရက္ က် ေနာ္ေက်ာင္းကျပန္လာတာ ဗိုက္ကလဲဆာလာတာေပါ႕ အိမ္ကိိုသုတ္ေျခတင္ျပန္လာတာ လမ္းထိပ္ေရာက္ေတာ့ ေက်ာ္ဦးက က်ေနာ္ကိုဝင္တိုက္တယ္ တမင္လုပ္တာပါ က်ေနာ္ဒါေပမဲ့ ဘာမွ မေျပာပါဘူး သူနဲ႕လဲ ေလးတန္းေလာက္ကတည္းက သိတ္မေပါင္းေတာ့ဘူးေလ ေက်ာင္းမွာေဘာ္လံုးကန္ရင္း တျခားရပ္ကြက္က သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေပါင္းလာေတာ့ သူ႕ကိုသိတ္ဂရုတစိုက္မေပါင္းျဖစ္ေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္အိမ္ေရာက္ေတာ့ ထမင္းနည္းနည္းစားတယ္ အိမ္စာေလးနည္းနည္းလုပ္လိုက္တယ္ အဲ့ဒီ့အခ်ိန္မွာ ခုနက ေက်ာ္ဦးက်ေနာ့္ကိုလုပ္လိုက္တာ ျပန္စဥ္းစားမိလာတယ္။
က်နာ္လမ္းထိပ္ကို ထြက္လာခဲ့တယ္ က်ေနာ္ဆံုးျဖတ္ၿပီးသား ဒီေကာင့္ကိုျပန္ေဆာ္မယ္လို႕ သူတို႕က ေဘာ္လံုးကန္ေနတာ တျခားသူ ေတြက က်ေနာ့္ကိုေတြ႕ေတာ့ မင္းပါမလားတဲ့ က်ေနာ္ကရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕လာတာ လမ္းေဘးမွာ ဝါးပိုင္းက်ိဳးေလးလဲေတြ႕ထားတယ္ေလ ဒါေပ မဲ့ငယ္ေၾကာက္ကိုျပန္လွန္ရမွာဆိုေတာ့ အသားေတာ့နည္းနည္းတုန္ေနတယ္ က်ေနာ္ဝင္ပါ လိုက္တယ္ ထံုစံအတိုင္းေက်ာ္ဦး က်ေနာ္ကိုလူခ်တယ္ က်ေနာ္လဲျပန္ခ်တယ္ ခနေနေတာ့ က်ေနာ္တို႕ထိုးၾကပါေလေရာ ေက်ာ္ဦးကိုက်ေနာ္ျပန္ခ်ေတာ့ က်န္တဲ့သူ ေတြလအံၾသေနၾကေလရဲ႕ ေက်ာ္ဦးကငယ္ႏိုင္ဆိုၿပီး အလြယ္တကူစဥ္းစားတယ္ က်ေနာ့္ကို ရင္ဘတ္လာတြန္းတယ္ က်ေနာ္ကသူ႕ကို အားရပါးရထိုးခ်လိုက္တယ္ သူမႊန္သြားတယ္ က်ေနာ္ဖိထိုးတယ္ ခနလူျခင္းအကြာမွာ ခုနက ဝါးေခ်ာင္းေျပးဆြဲလိုက္တယ္။ သူေတာ္ေတာ္အံ့ၾသေနတယ္ က်ေနာ္တကယ္ပဲ သူ႕ကိုဝင္ရိုက္တယ္ ေဘးကလူႀကီးေတြဆြဲလို႕ က်ေနာ္တကယ္ေဒါသ ထြက္ေနတာ ပတ္ဝန္းက်င္ကက်ေနာ္ဘက္က သူတသက္လံုး အႏိုင္က်င့္လာတာ လူတိုင္းသိတာကိုး ဆိုပါေတာ့ဒါနဲ႕ပဲပြဲၿပီးသြားတယ္။ ေက်ာ္ဦးႏွာေခါင္းေသြးလွ်ံသြားတယ္ က်ေနာ္လဲႏႈတ္ခမ္းေပါက္သြားတယ္ သူ႕မ်က္လံုးတဖက္လဲေရာင္လို႕ လက္မွာလဲပါတ္တီးနဲ႕ ဒီ႕ေနာက္ကတည္းကေက်ာ္ဦးဟာ က်ေနာ့္ကိုေရာ အနီးအနားမွာရွိတဲ့သူေတြကိုေရာ သိတ္အႏိုင္ မက်င့္ရဲတာေတြ႕ရေတာ့တယ္။
သိန္းညြန္႕ကေတာ့ ၃ တန္းႏွစ္ကတည္းက က်ေနာ့္ကိုအႏိုင္မက်င့္ရဲေတာ့တာပါ က်ေနာ္ ေပတံနဲ႕ျပန္ခ်တာ အဲ့ဒီ့ကတည္းက က်ေနာ္ကိုအႏိုင္မက်င့္ရဲေတာ့တာပါပဲ။ က်ေနာ္အရြယ္ ေရာက္လာျပန္ေတာ့လဲ မတရားရင္မခံတဲ့စိတ္ အားနည္းတဲ့သူကိုေဖးမတတ္တဲ့ စိတ္ ဒါေတြေတာ္ေတာ္လုပ္ျဖစ္ပါတယ္ အခုအခ်ိန္အထိ မတရားတာကိုရင္ဆိုင္အံတုေနေလ့ရွိပါ တယ္ အဲ့ဒါ က်ေနာ္ငယ္ငယ္က က်ေနာ္မွတ္မွတ္ရရ အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြကေန သခၤန္းစာရလာတာပါပဲ။ က်ေနာ့္အေဖေျပာသလို အိမ္က်ယ္ ျဖစ္မွာ က်ေနာ္သိတ္စိုးရိမ္ပါတယ္ ကုိယ့္ထက္အားနည္းတဲ့သူ ႏွိမ့္ပါးတဲ့သူေတြကို အႏိုင္မက်င့္ဘို႕ အင္အားနဲ႕မတရားအႏိုင္က်င့္တတ္တာေတြ၊ မတရားလုပ္ေနတာေတြေတြ႕ရင္ မတရားတာကို ရင္ဆိုရင္ဆိုင္တုန္႔ျပန္တဲ့စိတ္ ဒါေတြဟာ က်နာ္႕ဘဝအေတြ႕အႀကံဳေတြကေန ျပဌာန္းေပးလိုက္တယ္ဆိုတာ ႀကီးလာေတာ့သေဘာ ေပါက္လာေတာ့တာပါပဲ။
ေက်ာင္းသားေလာက၊ႏိုင္ငံေရးေလာက၊လက္နက္ကိုင္ေတာ္လွန္ေရး အခုလက္ရွိ ဘေလာ့ဂါ ေလာကအဆံုး မတရားလုပ္တတ္တဲ့ သူေတြေတြ႕ရင္ က်ေနာ္မႀကိဳက္ပါဘူး အထူးသျဖင့္ အင္အားနဲ႕ အႏိုင္ယူတတ္တဲ့အက်င့္ရွိတဲ့ ဘယ္သူ႕ကိုမဆို မဟုတ္မခံစိတ္နဲ႕ ရင္ဆိုင္ခ်င္တာပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္လဲပဲ မတရားတဲ့ စစ္အုပ္စု၊ စစ္အစိုးရကိုဆန္႕က်င္ေနတာပါ။ တေလာက သတင္းထဲမွာၾကားလိုက္ရ ပါတယ္ အထက္ဗမာျပည္ေက်ာင္းသားသမဂၢက ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို ေထာင္ ၁၀၄ ႏွစ္တဲ့ မတရား လုပ္လိုက္တာေနာ္ က်ေနာ္ေတြးမိတယ္ တေန႕ေတာ့ စစ္အုပ္စုဟာ ေက်ာ္ဦးဆိုတဲ့ က်ေနာ္ငယ္ငယ္က ေၾကာက္ခဲ့ရတဲ့ ရပ္ကြက္ထဲက ကစားေဖၚလို တေန႕မွာက်ိဳးေၾကေနေအာင္ အတုန္႕ျပန္ခံရလိမ့္မယ္ဆိုတာေတာ့ မလြဲမေသြပါပဲ။ က်ေနာ္သိတာေတာ့ ႏိုင္တုန္းမွာ မတရားလုပ္ထားရင္ တေန႕မွာ အျပင္းအထန္တုန္႕ျပန္ခံရလိမ့္မယ္ဆိုတာပါပဲ…မတရားမႈဟူသမွ်က်ဆံုးပါေစ…။

ဂင္ႀကီး

12 comments:

Anonymous,  January 15, 2009 at 1:06 AM  

ကုိဂင္ ငယ္ငယ္က အျဖစ္ေလးကုိေရးျပထားတာ ရုိးရုိးေလးတင္ျပထားေပမယ္႔ အေတြးေတြအမ်ားႀကီး ရေစတယ္၊ အျပစ္ကင္းစင္တဲ႔ ကေလးဘ၀ေလးေတြကုိ တကယ္လုိ႔ျပန္ရရင္ ျပန္လုိခ်င္မိတယ္လုိ႔ လည္း မျဖစ္ႏုိင္တာကုိ ေတြးမိတယ္၊

ေခါင္ေခါင္ January 15, 2009 at 4:18 AM  

ဦးဂင္ က အေရးအသား အရမ္းေကာင္းေတာ့ .. ဖတ္ရတာ ေမ်ာသြားတယ္...

ေလးစားပါတယ္.. ေက်ာ္ဦးကို ျပန္ထုိးလုိ႕..ဟီး..

ေနာက္တစ္ခါ ေခါင္ေခါင့္ကို အႏိုင္က်င့္တဲ့သူ ရွိရင္ ဦးဂင္နား လာတုိင္မယ္ ...ေနာ္

ေခါင္ေခါင္ January 15, 2009 at 4:26 AM  

ႈဦးဂင္ ေရးတာ တစ္ကယ္ေကာင္းတယ္.. သိလား.. အေတြးေလးအရမ္း ေကာင္းတယ္..
အိမ္က်ယ္မျဖစ္ေအာင္ .. ၾကိဳးစားပါ့မယ္...
အရင္ကေတာ့ ျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္.. ဟီး။။ တစ္ကယ့္ အိမ္က်ယ္.. အိမ္ကလြဲရင္ ဘယ္မွာမွ မက်ယ္ရဲဘူး. တိတ္လုိ႕...

Anonymous,  January 15, 2009 at 8:56 AM  

အေနာ္လည္း၀င္ဆုေတာင္းေပးတယ္.. မတရားမႈဟူသမွ် က်ဆံုးပါေစ.. !!!!!

ေမ့သမီး January 15, 2009 at 9:34 AM  

ကိုယ့္ထက္အားနည္းတဲ့သူေတြကို အႀကမ္းဖက္အႏိုင္က်င့္တတ္တဲ့သူေတြမွန္သမွ် တစ္ေန႕ေတာ့ မလြဲမေသြဒီဒဏ္ကိုျပန္ခံရဦးမွာပဲ။

ေတာင္ေပၚသား January 15, 2009 at 5:03 PM  

အကုိေရ စဥ္းစားစရာေတြ အတုယူစရာေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႕ ဖတ္သြားပါတယ္

ယုန္ကေလး January 15, 2009 at 7:00 PM  

ဦးဂင္ေရ စာေတြလာဖတ္သြားတယ္ ေရးထားတာေတြ ေတာ္တယ္ေနာ္ အင္း ငယ္ငယ္က အျဖစ္ကုိပါျပန္သတိ ရတယ္။ ဘာလဲဆုိေတာ့ ငယ္ငယ္တုန္းက သူငယ္ခ်င္း ေတြနဲ႔ ေကာ္ကြင္း မႈတ္တဲ့အျဖစ္ေလးပါ။
အားေပးတယ္ေနာ္ ဆက္ေရးပါ

အိုးေ၀ေအာင္ January 15, 2009 at 10:06 PM  

အခုလက္ရွိ ဘေလာ့ဂါ ေလာကအဆံုး မတရားလုပ္တတ္တဲ့ သူေတြေတြ႕ရင္ က်ေနာ္မႀကိဳက္ပါဘူး အထူးသျဖင့္ အင္အားနဲ႕ အႏိုင္ယူတတ္တဲ့အက်င့္ရွိတဲ့ ဘယ္သူ႕ကိုမဆို မဟုတ္မခံစိတ္နဲ႕ ရင္ဆိုင္ခ်င္တာပါပဲ။

ေယာနသံစင္ေရာ္ January 17, 2009 at 6:00 AM  

ဦးဂင္ .. ကေလးဘဝအေၾကာင္းေလးေတြဖတ္ရေတာ့ ငယ္ဘဝကုိလြမ္းမိေစပါတယ္.။

မဆုမြန္ January 19, 2009 at 6:50 AM  

ဟုတ္တယ္ ျပန္ခ်ရမယ္ ညီမမွာလဲ ငယ္နိုင္လဲ ရွိတယ္ ၾကီးနုိင္လဲ ရွိတယ္ ျပန္ခ်ဖို႕ ေတြးရင္းနဲ႕ မဗ်င္းလိုက္နုိင္ေသးဘူး လူခ်င္း အနုိင္က်င့္တာလဲ ခံရတယ္ စကားနဲ႕ အနိုင္က်င့္တာလဲ ခံရတယ္..ျပန္ေျပာလိုက္ရမွာ အားနာေနတာ တစ္ခုပဲ..ကိုယ့္ကိုနွိပ္ကြပ္ေပမယ့္ ကုိယ္က ျပန္ေျပာလုိက္ရမွာကို အားနာေနတာ ရွိတယ္

Anonymous,  January 22, 2009 at 5:50 AM  

ကေလးဘ၀ ေလးေတြ ဖတ္ရွုသြားပါတယ္ဗ်ဳိ႕

Kyaw Nyo Thway January 26, 2009 at 2:18 AM  

အခုလည္းအိမ္မွာပဲ ဂစ္တာတီးျပီးက်ယ္တာမဟုတ္လား
အဟားးးး
ေနာက္တာေနာ္ း)

  © ဦးဂင္ႀကီး ျမန္မာ သို႕မဟုတ္ ေတာ္လွန္ဘေလာ္ဂါ ၂၀၀၈

ေအာက္မွ အေပၚသို႕